وبلاگ

استفاده از یخ خشک در تعمیر  فرورفتگی های بدنه خودرو

بدنه خودرو ها معمولاً در برابر ضربه های کوچک و بزرگ آسیب پذیر هستند. بنابراین هر چقدر هم که یک راننده مراقب خودروی خود باشد، ممکن است با اشیا مختلفی برخورد کرده و در نتیجه باعث فرورفتگی در بدنه خودرو مثل درب یا کاپوت آن شود. پس از برخورد خودرو با یک شی مانند اتومبیل و ایجاد فرورفتگی در بدنه، اولین چیزی که ذهن راننده را به خود مشغول می‌ کند این است که رفع تورفتگی چگونه باید به بهترین نحو صورت گیرد.

در خسارت های شدید راننده باید خودروی خود را به یک صافکار ماهر بسپارد تا بتواند آن را به بهترین نحو و شاید بدون ریختن رنگ آن صافکاری کند. ولی در صورتی که خودرو آسیب کمی دیده باشد و فرورفتگی به وجود آمده در بدنه خودرو یا کاپوت آن جزئی باشد، راننده می تواند تو رفتگی های خودرو را با وسایل ساده ای در منزل خود رفع کرده و آن را از بین ببرد.

رفع تورفتگی بدنه خودرو

رفع تورفتگی بدنه خودرو با استفاده از یخ خشک

یکی از بهترین روش ها برای تعمیر قسمت های فرورفته خودرو، استفاده از یخ خشک است. بدین منظور کافی است خودروی خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا ناحیه تورفته و اطراف آن به خوبی گرم شوند یا با استفاده از سشوار صنعتی قسمت فرورفته را گرم کنید. بعد از گرم شدن قسمت فرو رفته، با استفاده از یک جفت دستکش ضخیم، تکه ای از یخ خشک را برروی ناحیه فرورفته قرار دهید. سردشدن ناگهانی فلز در این ناحیه، بدون آسیب زدن به رنگ بدنه خودرو ، فرورفتگی های جزئی را اصلاح می کند. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از یخ خشک، حتما نکات ایمنی را رعایت نمایید.

جهت خرید یخ خشک از فروشگاه آنلاین ایران یخ خشک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *