تولید دود سفید و مه سنگین

در مراسم های مختلف، عروسی ها، جشن تولدها و سایر مهمانی ها و دورهمی ها می توان با استفاده از یخ خشک فضای بسیاز زیبایی را خلق کرد و یک خاطره به یادماندی دز دهن مهمانان به یادگار گذاشت.

اگر به یخ خشک آب داغ اضافه کنیم ، مه سفید و غلیظی تولید می شود که به دلیل اینکه گاز دی اکسید کربن از هوا سنگین تر است این مه روی زمین ته نشین می شود. این موضوع می تواند صحنه های بسیار زیبایی را ایجاد کند.

کاربرد یخ خشک
فواید یخ خشک

 

 

استفاده از یخ خشک در حمل و نقل

دمای بسیار پایین یخ خشک که چیزی در حدود -78 درجه سانتیگراد است آن را به یک گزینه ایده آل برای حمل و نقل ایمن مواد غذایی و داروها تبدیل کرده است.از آنجا که یخ خشک ذوب یا نرم نمی شود، خطر آسیب رساندن به بسته بندی یا محتویات آن را ندارد. خنک نگه داشتن لوازم پزشکی و مواد غذایی منجمد در یک دمای ثابت هنگام باربری، از کابردهای یخ خشک است. یخ خشک برای سالم نگه داشتن مواد غذایی مانند گوشت یا بستنی مناسب است و نباید از آن برای موادی مانند غذاهای دریایی زنده استفاده کرد. اگر باربری محصولات شما به زمان بیشتری نیاز دارد، از یخ خشک بیشتری استفاده کنید.

 

 

نوشیدنی دودی و خنک با یخ خشک!

به نظر شما نوشیدنی های دودی چگونه ساخته می شوند؟ پاسخ بسیار ساده است، با یخ خشک. شما می توانید با انداختن چند قطعه کوچک یخ خشک در داخل نوشیدنی علاوه بر اینکه نوشیدنی خود را خنک کنید، از دود سفیدی که در این فرآیند تولید می شود لذت ببرید.

هشدار: توجه کنید، تا زمانی که یخ خشک موحود درون نوشیدنی به صورت کامل محو نشده و از بین نرفته است به هیچ عنوان نوشیدنی را میل نفرمایید

قیمت یخ خشک
جلوه های ویژه یخ خشک

 

 

سرو غذا و نوشیدنی در کافه ها و رستوران ها

مدیران رستوران ها و کافی شاپ ها می توانند با به استفاده از یخ خشک علاوه بر ایجاد یک محیط بی نظیر و رویایی برای مشتریان خود، نوشیدنی ها و غذاها را متفاوت تر از سایر رقبا سرو کنند و به این ترتیب علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، موجب افزایش مشتریان و رونق کسب و کار خود شوند.