وبلاگ

روش تمیزکاری با یخ خشک

دستگاه تمیزکاری با یخ خشک

تمیز کردن با یخ خشک امروزه با مزایای برجسته ای که دارد، بهینه ترین راه حل صنعتی برای تمیز کردن سطوح به حساب می آید. با این حال، قبل از استفاده از این روش، باید اصول کارکردن آن را یاد بگیرید و درک کنید.

تمیز کردن با یخ خشک چگونه است؟

تمیز کردن یخ خشک روشی است که معمولاً در صنایعی مانند صنایع غذایی یا در هر زمینه ای که نیاز به تمیز کردن سطح ماشین آلات یا تجهیزات است در جهت حفظ کیفیت و استانداردهای تولید، استفاده می شود. در این روش از یخ خشک به عنوان ماده اولیه و از دستگاه یخ خشک برای تمیز کردن استفاده می‌شود. مزیت این تکنیک تاثیر کم آن بر محیط زیست است، زیرا هیچ زباله ثانویه ای ایجاد نمی شود. تمیزکاری با یخ خشک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. همچنین در این روش به کیفیت دستگاه ها و ماشین آلات هیچ آسیبی وارد نمی شود.

همچنین یخ خشک را می توان برای تمیز کردن و صیقل دادن سطوح حساسی مانند وسایل الکترونیکی، بردهای مدار و قالب های پلاستیکی استفاده کرد.

تمیز کردن با یخ خشک

در چه زمینه هایی می توان از تمیز کردن یخ خشک استفاده کرد؟

تکنیک های تمیز کردن یخ خشک در بسیاری از صنایع استفاده می شود، از جمله:

– صنعت خودرو

– غذا و نوشیدنی

– صنعت نساجی

– صنعت پزشکی

– صنعت هوافضا

– صنعت قالب

– صنعت بسته بندی

– …

روش تمیز کردن با یخ خشک همچنین می تواند در کاربردهای دیگری مانند تمیز کردن رنگ دیوارهای قدیمی، حذف قالب یا بازسازی ساختمان ها استفاده شود.

چه مقدار یخ خشک در این روش مصرف می شود؟

مقدار یخ خشکی که باید در این روش استفاده شود ممکن است یکسان نباشد. به طور معمول، 0.45 کیلوگرم تا 1.3 کیلوگرم یخ خشک در دقیقه هنگام استفاده از دستگاه یخ خشک استفاده می شود. در نتیجه، به ازای هر 8 ساعت استفاده، احتمالاً به حدود 450 کیلوگرم یخ خشک نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، برای نگهداری یخ خشک قبل از استفاده، باید یک ظرف عایق با کیفیت بالا تهیه کنید تا از بهترین کیفیت یخ خشک مورد نیاز دستگاه یخ خشک اطمینان حاصل نمایید.

دستگاه تمیزکاری با یخ خشک

بنابراین در روش تمیز کردن با یخ خشک، به یک دستگاه یخ خشک، یخ خشک و برخی لوازم جانبی برای تمیز کردن هرچه بهتر نیاز دارید. علاوه بر این، تجهیز خود به دانش در مورد یخ خشک و پارامترهای ماشین نیز به شما کمک می کند تا از خود در برابر حوادث ناخواسته محافظت کنید.

 

جهت خرید یخ خشک از فروشگاه آنلاین ایران یخ خشک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *